Kódované obrázky - luštění, tvorba a hlavně spousta logické zábavy
Příhlášení na server
Jméno:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo...

Domů» Řešit obrázek «Vlastní obrázkyInformaceNápovědaHistorie, novinkyŽebříčkyVzkazy, připomínkyAnketaRegistraceSraz
Informační sloupek
Počet obrázků k vyluštění:1991
Počet registrovaných uživatelů:7437
Počet návštěv9751240
Nejúspěšnější řešitelé podle počtu obrázků
1. anomis (1991 obrázků)
2. mikapet (1991 obrázků)
3. bazos (1991 obrázků)
4. chmeb (1991 obrázků)
5. softicka (1991 obrázků)
» kompletní žebříčky
Nejúspěšnější řešitelé podle počtu bodů
1. kernel (4076 050.0 bodů)
2. Pagio (844 981.0 bodů)
3. giuss (708 026.0 bodů)
4. marian1969 (650 101.0 bodů)
5. jokl (604 062.0 bodů)
» kompletní žebříčky
Nejoblíbenější obrázky
1. 2885, ø známka 1.0(hlasovalo 10)
2. 2947, ø známka 1.0(hlasovalo 6)
3. 2949, ø známka 1.0(hlasovalo 5)
4. 2920, ø známka 1.0(hlasovalo 3)
5. 2641, ø známka 1.0(hlasovalo 3)
» kompletní žebříčky
Novinky
31. ledna 2019
Opraveny poslední nové dva obrázky, které nešly vůbec otevřít (2946 a 2883).
Starší zprávy
On-line uživatelé za posledních 30 min.
- charvoska
- Horca

Suma sumárum:
Aktuálně je zde 2 osob
Dnes již zde bylo 8 registrovaných uživatelů.
Spřátelené weby
HOL.ic.cz - vše o Unreal Tournamentu
Zasílání novinek na e-mail

Ukázkový, vyřešený obrázek

Když začínáte luštit obrázek, vidíte zpočátku jen toto. Čtverečkovanou síť a čísla na okrajích.
Nyní přistoupíme k samotnému luštění. Ze všeho nejdříve se podívejme na čísla na okrajích obrázku. Je dobré začít s těmi největšími čísly (ne počet čísel, ale jejich hodnota) a s nulou. Tady to je zrovna 10 i 0. Nula je nejjednodužší na vyřešením, protože nám říká, že v celém řádku(sloupci) není ani jedno políčko černé. Proto si tento řádek označíme dvěma kliknutími na políčko. V případě více políček, můžete táhnout myší. Po prvním přejetí řádku políčka zčernají, po dalším se označí jako prázdná (můžete si sami zvolit jakou barvou, nebo značkou se bude označovat). Takto už máme jeden řádek úplně vyřešený a proto si ho označíme kliknutím na to číslo, které už máme vyřešené.
Když začínáte luštit obrázek, vidíte zpočátku jen toto. Čtverečkovanou síť a čísla na okrajích.
Když začínáte luštit obrázek, vidíte zpočátku jen toto. Čtverečkovanou síť a čísla na okrajích.
Když začínáte luštit obrázek, vidíte zpočátku jen toto. Čtverečkovanou síť a čísla na okrajích.
Když začínáte luštit obrázek, vidíte zpočátku jen toto. Čtverečkovanou síť a čísla na okrajích.
Když začínáte luštit obrázek, vidíte zpočátku jen toto. Čtverečkovanou síť a čísla na okrajích.
Když začínáte luštit obrázek, vidíte zpočátku jen toto. Čtverečkovanou síť a čísla na okrajích.

Programování, nápad, design... Martin Pavlásek, poděkování za dobré rady patří Mirkovi Komárkovi